2013. január 13., vasárnap

Younique Bolt

Facebookon találtam rá erre az oldalra: http://www.facebook.com/debrecen.kiegeszitok. Nekem még sajnos nincs tőlük semmi kiegészítőm, de lehet majd be kéne ruháznom valamire. :) Végig néztem a képeiket és nagyon szép a kínálatuk, vannak ékszerek, órák, táskák, ruhák, sálak....szinte minden! Sok mindent találtam amit megrendelnék most rögtön és nagy előny, hogy hihetetlen olcsóak, tehát ékszerek 500-1700 Ft között, a ruhák kb 3500-4000 Ft-ba kerülnek...nem találtam olyan terméket ami drágább lenne 5000 Ft-nál!!! :) Mutatok is gyorsan Nektek itt pár képet...lessétek meg őket!

<3 




 Nagyon cuki és nőies! :)




                                                                                                                                Puszi: AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése