2013. január 23., szerda

Egy kis kaja



  Ez egy borzasztóan egyszerű, finom és egészséges olasz étel. Valamelyik nap ez volt az ebéd és azt hiszem, hogy kb 15 percembe került! :)
  Egyszerű paradicsomlevet (nekem van itthon házi) és egy wok szerű teflon edényben kezdtem melegíteni, jól felforralom, hogy besűrűsödjön, adtam hozzá sót, borsot, majorannát és bazsalikomot. Ezt bármilyen tésztára ráönthetitek, esetleg sajtot is szórhattok rá......nagyon finom! :)

Tudom, hogy nem a legszebb süti amit valaha láttatok...de nagyon fincsi! Sütöttem egy kakaós kevert nevű sütit, elvágtam és kentem bele vaníliás pudingot (ételszínezéktől ilyen színű) a tetejére pedig olvasztott csokit kentem. :)

     Kakaós kevert
25 dkg cukrot, 1 tojást és 2 ek zsírt habosra keverünk majd 25 dkg lisztet, 1 kk szódabikarbónát, 1 ek kakaóport (nem cukrozott), és tejet keverünk hozzá addig amíg olyan nem lesz mint a piskóta. Majd kivajazott tepsibe tesszük és kisütjük. Szórhatunk bele gyümölcsöt, diót, mogyorót. :)

                                                                                                 Fogyasszátok egészséggel:   AnnaBaba



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése