2013. január 17., csütörtök

Essence körömlakk teszt

Ilyen körülmények között kentem fel az Essence Colour & Go körömlakkjának a 119-es boho cihc árnyalatát. :)


Barackosan nude árnyalat rengeteg apró arany csillámmal! Nekem nagyon tetszik mert visszafogott, nőies és nagyon nagyon szép! Lakkot nem kímélve sütöttem, főztem és mosogattam és meg sem látszott rajta...az állapota 3 napig kifogástalan! A legjobb pedig, hogy akciósan szereztem be 350Ft-ért.





A Cosmopolitan ajándéka ebben a hónapban jó pár Essence cucc, én az ecsetet választottam, mert ez egy nagyon praktikus méretű és csomagolású ecset utazáshoz. Nekem bejön a csomagolása vékony, narancssárgás, fém tokja van. Mind pirosítót, mind pedig a bronzosítót tökéletesen el lehet vele dolgozni, úgyhogy ezt meleg szívvel ajánlom mindenkinek! :)

                                                                                                                                AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése