2013. január 13., vasárnap

Sziget Festival 2012 official aftermovie



Most néztem ezt a videót a 2012-es Sziget-fesztiválról...és nagyon jó, nagyon visszaadja azt a fergeteges hangulatot és élményt ami ez a fesztivál nyújt, de ezt csak az tudja aki járt, már ott. Én még csak egyszer voltam ott, tavaly, de mindenkinek ajánlom....ezen kívül kétszer voltam Balaton Soundon is ami szintén nagy élmény és hatalmas plusz pont a Balaton, de szerény véleményem szerint a Sziget egy másabb világ, jobb.....egyáltalán nem arról szól, hogy ki hogy néz ki, kinek mennyi pénze van (Soundon érezhető a sznobizmus) hanem az egyszerű, puritán szórakozásról, arról hogy az egész Európából érkező fiatalok együtt buliznak és nem érdeklik őket a különbségek! Én mindenképpen a Szigetet ajánlom...bár a Balatonhoz elég közel lakom és Zamárdi közelebb van mint Pest. :)
                                                                                                                                   AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése