2013. január 31., csütörtök

Torkos csütörtök

Ma volt az év első "Torkos csütörtöke", aki nem ismerné annak elmondom, hogy ez egy olyan nap amikor az ország számos éttermében hatalmas kedvezményekkel lehet enni. Jó tanács, hogy ha kinéztetek egy éttermet akkor jó pár nappal előbb telefonáljatok és foglaljatok asztalt mert foglalás nélkül nem nagyon juttok majd be sehova. Én nem is tudtam, hogy megyünk, meglepetés volt a Páromtól......nagyon aranyos volt tőle, úgy szeretem!! <3 Fehér Ló Steak House.....jártunk már itt máskor is és mindenkinek meleg szívvel ajánlom, mert nagyon jól főznek, hatalmas adatokat adnak és nagyon kedvesek a pincérek....ugorjatok be hozzájuk, ha a Balaton parton jártok! :)

Én brokkolis krémsajttal töltött jércemellet ettem steak burgonyával.....egyszerűen csodás volt! :)

A Párom pedig vasalt hátszínt evett császárhúsos gombaraguval és steak burgonyával, az is nagyon finom volt!

:)
Ti voltatok ma valahol? Meséljetek!!
                                                                                                                                   AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése