2013. január 28., hétfő

Kehidai hétvége

Az elmúlt hétvégén a kehidakustányi termálfürdőben pihentünk. Mindenkinek meleg szívvel tudom ajánlani ezt a helyet mert az ára nagyon jutányos és a minden megtalálható a helyszínen amire csak vágyunk! :) 
Szombat délelőtt indultunk a kis nyaralásunkra.....Keszhelyen beugrottunk a Coffeshopba kávézni, kellett a koffein löket, de aztán irány a cél. Dél körül odaértünk, bejelentkeztünk és irány a VÍZ!! :) Pancsolás közben  találkoztunk a barátainkkal, egy házaspárral és együtt mentünk a fürdő szauna részlegére. Még soha nem voltam szaunázni ezért először kicsit bepánikoltam amikor kiderült, hogy fürdőruha nélkül egy lepedőbe burkolózva kell izzadni, de aztán beadtam a derekam és teljesen megérte!!! Szombaton és vasárnap is beültünk a szaunába 3-4szer is és nagyon jól esett, szinte éreztem, hogy távoznak a méreganyagok a testemből. Tehát annyit tudok mondani, hogy minden nagyon csodálatos volt és legszívesebben már most indulnék vissza.. Mutatok néhány fotót! :)


 


A szobánk
Élveztem a buborékokat


Megy a hülyeség
Most egy pár kép a fürdő oldaláról
Lehet fejest ugrani és sodró folyosó is van
Romantikus éjszakai világítás
Az étterem
A szauna
Az egyik kinti medence ami télen is működik

AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése