2013. január 23., szerda

Személyes Tag


Úgy találtam ezt a taget egy blogon remélem tetszeni fog Nektek! :)


1, Van háziállatod?
Van két kutyum...Jhonny és Mogyi de ők sajnos falun vannak az én és a párom szüleinél..

2, Nevezz meg 3 dolgot ami fizikailag közel van hozzád!
Egy bögre meleg tea, telefon és jó pár könyv

3, Tudsz vezetni? Ha igen volt már ütközésed/baleseted?
Nem tudok és szerintem soha nem is fogok megtanulni, kicsit tartok tőle...de aztán ki tudja!

4, Ma hány órakor keltél fel?
6 körül keltem mert a Párom 7re megy dolgozni és mindig vele kelek.

5, Mikor zuhanyoztál utoljára?
10 perce.

6, Mi volt az utolsó film amit láttál?
Amerikai História X.

7, Mi volt az utolsó sms-ed szövege?
Valószínű valami szerelmes üzi a Páromnak.

8, Mi a csengőhangod?
Adele: Skyfall   IMÁDOM!!! :)

9, Voltál már valaha külföldön?
Igen voltam. Szlovákia, Lengyelország.

10, Szereted a sushit?
igen

11, Hol vásárolsz élelmiszert?
Tesco, Lidl, vásárcsarnok, zöldséges, húsbolt.

12, Vettél valaha be gyógyszert, hogy elaludj?
Soha..alvásban jó vagyok...:)

13, Hány testvéred van?
1 öcsém :)

14, Asztali számítógéped van vagy laptop?
Laptop.

15, Hány éves leszel a legközelebbi szülinapodon?
20

16, Viselsz kontaktlencsét vagy szemüveget?
Szemüveget.

17, Fested a hajad?
Most kipróbáltam a vöröset, de azt hiszem visszaállok a barnára, az a természetes színem. 

18, Mesélj valamit arról mit fogsz ma csinálni?
Este van, de leírom mit csináltam ma. Korán keltem.. délelőtt elmentem a Párommal egy pár üzlettársához, aztán kávéztam a barátaimmal, majd vásároltam, ebédet főztem majd hazaért a Párom és tvztünk...:))

19, Mikor sírtál utoljára?
Nem is tudom már...

20, Milyen a tökéletes pizza?
Hawai pizza kukoricával :)) szinte mindig ilyet eszek!

21, Sajtburger vagy hamburger?
Sajtburger, de nagyon ritkán eszek gyorsétteremben.

22, Maradtál már fenn egész éjszaka?
Igen, legelőször Apukámmal. <3

23, Milyen színű a szemed?
Barna.

24, Érzed a különbséget a Pepsi és a Coca-Cola között?
IGEN!! És teljesen Pepsi fan vagyok!!

25, Milyen most az időjárás?
Hideg van és HHÓÓÓ!

                                                                                               AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése