2013. január 7., hétfő

Mi van a táskámban

Sok videót láttam már bloggerektől, hogy kinek mi van a táskájában és Én nagyon szívesen nézegetem az ilyen videókat vagy képeket. Gondoltam most én is csinálok egy ilyen bejegyzést.
                                                                                                                                     

Ezt a táskát pár hónapja vettem a Deichmannban 6000FT-ért. Elég természetes, barna és bőrhatású, nagyon sok hely van benne....mindent bele lehet pakolni! :) Nagyon szeretem mert a hétköznapi viseletekhez tökéletes, jól áll és praktikus.


 Mindig van benne egy füzet, bármikor megszállhat az ihlet (szoktam rajzolni), vagy bármilyen más esetre.Van benne még egy Glamouros naptár ami az újsághoz volt, zsepi, sárgadinnyés rágó, cukorka, lakáskulcs, nyalóka, a szemüvegtokom és néha a szemüvegem illetve a pénztárcám, ami ha jól emlékszem akkor egy kínaiból van.

Mindig van nálam krém és dezodor. DMes kókusz illatú dezodor, rózsa illatú testápoló az Oriflametől és egy Atrix kézkrém.

 Most jön a smink részleg:
  - Esprit by Life parfüm (általában az aktuális van benne)
  - Miss Sporty so Matte Perfect Stay mattitó puder
  - Avon Extra Lasting fekete, filces szemhéjtus
  - Manhattan Tasty Lips átlátszó és nagyon csillógos szájfény
  - Miss Sporty Fabulos Lash  szempillaspirál

Ezek mellett van benn még egy kis tükör és pár hajcsat meg hajgumi.
Hát ez a táskám üresen. Szokott még benne lenni törlőkendő, könyv, fényképezőgép. Nagy, kényelmes és divatos....Imádom!!!

                                                                                                   AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése