2013. január 30., szerda

Sminkelés és tesztelés

A sminkelés kezdete .... én mindig felkötöm a hajam, mert engem nagyon zavar ha odalóg az arcomba.


 Teszteltem a L'ORÉAL BB krémét ami eszméletlen jó...jobb mint néhány alapozó!!! Ajánlom mindenkinek!!! : )  <3 Ez csak minta, de szerintem beszerzem a nagy kiszerelést is!



 A végeredmény! :)
 Egy egyszerű pont fülbevalót és egy csillogó kövekkel kirakott szitakötős nyakláncot választottam a mai szett mellé....ami egy kék garbóból, farmerszoknyából, fekete harisnyából és egy fekete lovaglócsizmából áll. :)











A mai zsákmány egy nagyon szép Alverde szájfény 24-es Pink Blossom árnyalatban....a DMben most egyfolytában Alverde leárazások vannak. :) Imádom őket!


És már ki is néztem pár dolgot a Black&Red kollekcióból amire szert szeretnék tenni...Ti is lessétek meg!! :)

                                                                                                                 sok-sok puszi: AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése