2013. január 6., vasárnap

Az idei első séta

Ma délután sétáltunk egy nagyot a párommal, bár közben csöpögött kicsit az eső és hullott a hó.
A város olyan részére sétáltunk ahol eddig nem jártunk, mert nem is jutott eszünkbe elmenni arra, pedig nincs tőlünk messze és még szép is. Jót tett a mozgás és a friss levegő, Nektek is ajánlom!! 

 Ha valakit érdekel, elmondom mi volt rajtam:
   -Sapi: a páromtól kaptam karácsonyra, nagyon meleg és szép
   -Sál: Anyukámtól kaptam még tavaly télen
   -Pulcsi: jó hosszú és magas a nyaka, még tavaly vettem valahol párezer Ft-ért
   -Kabát: szintén tavaly vettem egy butikban kb. 5000 Ft-ért
   -Gatyó: Inváziós, kb. 3000-4000 Ft volt
   -Csizma: Deichmannban vettem 8000 Ft volt, de borzasztóan meleg és kényelmes
   -Tatyó: Avonos, tavaly előtt rendeltem 2500-3000 Ft-ért


Ide nem mentünk be, de én imádom az ilyen
 eldugott kiskocsmákat.
 Ezzel az aranyos kutyussal össze is barátkoztam.


 Ez egy szép kis "ösvény" a házak között.




Egyszerűen odáig vagyok a csigalépcsőkért házon kívül és belül is egyaránt, szerintem csodásak!!! :)

                                                               Puszi:  AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése