2013. január 9., szerda

2012 kedvencei

 Sziasztok Manócskák!!! :)

Úgy gondoltam, hogy most megosztom veletek az Én 2012-es kedvenceimet, lesz ruha, cipő, smink, könyv! :) Remélem tudok vele segíteni és megjegyzésben írjátok le mi az ami bejött Nektek vagy éppen ami nem.

 Idén fedeztem fel a Himalaya Herbals termékeket azért jók mert teljesen természetes anyagból készültek. Nekem van egy arclemosóm ami egyszerűen isteni az összes szennyeződést és sminket tökéletesen leszedi és  felfrissíti a őrt. A másik termék egy hidratáló krém arcra és testre, annyit tudok mondani, hogy használat után olyan bőr mint a selyem.

 A másik termékcsalád amibe idén beleszerettem az a Dm saját natúr kozmetikuma az Alverde. Ezek a termékek nem tartalmaznak szintetikus tartósítószereket, illatanyagokat, színezékeket és főként növényi eredetű összetevőkből állnak és emellett nagyon pigmentáltak és tartósak!

 A két kedvenc téli cuccom ez a két kötött pulcsi. A kékes zöldes színű a C&Aból van és nagyon meleg és kényelmes. A bordó rénszarvas mintás pulcsi pedig Inváziós és igazán karácsonyi....imádom őket! :)

Sokat olvastam 2012-ben is de nem lett minden a kedvencem, az első könyv Ady Endre: Válogatott versek ....nem tudok mit mondani, imádom Adyt!! A második kedvencemet tavaly karácsonyra kaptam a páromtól, Az Andaluziai kutya a kedvenc festőm (Salvador Dali) egyik filmjének elemzése, nagyon érdekes. Végül pedig egy pihentető könyv A pöttöm boltkóros naplója....az Egy boltkóros naplóját azt hiszem mindenki ismeri! :)

 Két ilyen nagyon szép mintájú és színű szoknyát tudtam zsákmányolni a nyáron a H&Mben nagyon jó szellősek és rengeteget hordtam őket, hűvösebb időben is harisnyával. :) A cipőt pedig ősszel vettem a Deicmann leárazásán azt hiszem 2000Ft-ért...hihetetlen volt.

Már régóta akartam egy színes nadrágot, de nem találtam visszafogott darabot és idén meglett a New Yorkerben találtam rá. A mintás felső pedig Inváziós és borzasztó jól néz ki...nagyon szeretem és sokat hordom.

Remélem tetszett és adtam néhány jó tanácsot....legyetek jók!
                                                                                                            Puszi: AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése