2013. január 14., hétfő

Balea arcmaszk

  Most erről a Balea mélytisztitó lehúzható maszkról (borostyánkő kivonattal és hamamelisszel) fogok írni. A múlt pénteken vettem a DMben 2-öt fizet 3-at vihet akció volt/van (a Baleás tusfürdőknél is), ha nincs az akció akkor is megéri mert alig kerül többe mint 200Ft és 8 használatra elég (van belőlük 4-5 fajta) .
   Az állaga sűrű méz szerű, illata nem nagyon van, felvitele egyszerű engem csak az zavart, hogy mire befejeztem a felkenést és esetleg néhány helyre raktam volna még belőle addigra már teljesen rászáradt az arcomra és nem tudtam pótolgatni. Felkenés után éreztem egy kellemetlen csípős hatást de az arcom nem pirosodott ki. 10-15 perc várakozási idő után le lehet szedni, nem nehéz leszedni csak kicsit macerás mert mindig elszakad. A végeredmény: a tisztítás tényleg megtörtént viszont  a bársonyos hatás, amit a termék szintén ígér, elmaradt. A felesleges fagyút eltávolítja de ez a hatása nem hosszútávú. 
  Szerintem még fogom használni a terméket mert az ára igen kedvező és egy tisztító maszktól nem is várom el, hogy puhává varázsolja a bőröm. :)





És posztolok még Nektek egy képet erről a zoknimról amit még decemberben kaptam a Páromtól, nagyon szeretem mert nagy kedvenceim karácsony környékén a mindenféle szarvasos cuccok. Most ezzel és egy kis mézeskalácsos illóolajjal a párologtatóban idézem még fel karácsonyt!!! :)








                                 
                             AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése