2013. február 8., péntek

Vásároltam

Csak betértem a Rossmannba és ők jöttek haza velem! :)


Egy Essence szemceruza 02-es via airmail! árnyalatban...van egy nagyon szép natur barna színű vége és egy ezüst színű vége. Mindkettő matt szín, nagyon könnyen lehet vele bánni azt még nem tudom, hogy mennyire tartós de szépek a színei. Ez is az egyik termék amit kiszortíroznak ezért 99Ft-ért vettem meg!!!! :)

 A következő termék egy nude lakk, az Essence 06-os cookies & cream lakkja....imádom...majd lesz tesztelős poszt! 345Ft volt.

Hajszínt váltok úgyhogy jól jött a Rossmann 1-et fizet 2-őt kap akciója ami a SYOSS Pronature hajfestékekre vonatkozik. 1230Ft volt a két doboz festék. Most vörös a hajam ezért vettem egy sötétbarnát, hogy az jól befedje a vöröset, és egy középbarnát ami meg majd kicsit világosítja. Két doboz ilyen minőségi hajfestéket ennyi pénzért nem nagyon lehet venni úgyhogy nagyon örültem neki! :)









                                                  AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése