2013. február 15., péntek

Hajfestés - Tesztelés

Hajszínváltás! Vörös voltam most pedig sötétbarna......még a múlthéten vettem 2 Syoss hajfestéket amelyikből a sötétbarnát már fel is használtam és hát ilyen lett, a szín nem nagyon jön be, azt hiszem, de jól takarja a vöröset és amúgy is akarok rajta világosítani. Ez volt az első alkalom amikor saját kezűleg festettem be a hajamat és meg kell, hogy mondjam ezzel a festékkel borzasztóan egyszerű volt! Egy műanyag üvegcsébe összerázzuk a festéket a színelőhívó szert majd ebből a tubusból rányomjuk a festéket a hajtövekre a festéket (mint egy sampont), a maradékot a kezemre nyomtam és hajmosás szerűen eloszlattam a hajamon. A homlokomra és a fülemre került festéket nagyon könnyen el tudtam távolítani  csak egy kozmetikai törlőkendő kellett. Fél óra múlva egyszerűen kimostam a festéket és kész. A következő hajmosásnál jött még kicsit a színe de azóta semmi!!!!  :)  IMÁDOM


                                                   
Mindenkinek csak ajánlani tudom!!!!

-egyszerű a használata (nem kell hozzá keverő tálka sem ecset)
-könnyen letörölhető a nem kívánt felületekről (ami jó pár más márkáról nem mondható el)
-nem engedi a színét (találkoztam már olyan festékkel ami kb 1 hónapon keresztül minden hajmosáskor engedett a színéből)

Sajnos büdösnek ez is borzasztóan büdös, úgyhogy üzenem a hajfesték gyártó cégeknek, hogy légyszi kezdjetek már valamit ezzel a szaggal, mert mi szegény nők ezt már nem bírjuk!!!!


                                                                             AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése