2013. február 18., hétfő

Ültess virágot!!


Nagyon sok ezt-azt gyűjtök hátha fel tudom használni őket valamire....a gyűjtött cuccok között vannak a konzerv dobozok is , és most így nyers formában használtam fel őket méghozzá virágcserépnek! :) Szerintem nagyon dekoratívak így is, de ha szeretnénk díszíthetjük őket szalagokkal, festékkel, gyöngyökkel vagy dekupázsolással. Csinálhatsz belőle ceruzatartót, ecsettartót, virágcserepet, mécsestartót, adventi naptárat......ajándéknak is tökéletes!!! :)

Pár kép a netről:



                                                                       AnnaBaba

2 megjegyzés:

  1. A fali mécsestartó nagyon jó ötlet belőle :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik, szerintem én belülről kifesteném valami csillogós festékkel, hogy amikor ég a gyertya akkor az szépen visszaverje a fényét! :)

    VálaszTörlés