2013. február 28., csütörtök

Gasztro - Fincsi kifli és saját készítésű szendvicskrém

   Kétrétegű kiflicskék 
- 5 dkg kakaópor           - 1 csipet só
- 8-9 evőkanál cukor      - 2 dl olaj
- 1 friss élesztő                - 3 dl tej
- 70 dkg liszt                   - 1 tojás

   A tejben felfuttatjuk az élesztőt, majd a kakaó kivételével bele öntjük az összes hozzávalót és össze gyúrjuk, a tésztát ketté választjuk és az egyik feléhez keverjük a kakaót és meleg helyen kelesztjük. Ha már jó nagy lett akkor mond a kettőt kinyújtjuk és egymásra rakjuk őket, háromszögeket vágunk belőle és felcsavarjuk őket, kelesztjük még kicsit, megkenjük tojással és 200 fokon megsütjük.
     Akkora adag lett belőle, hogy a párom és az én szüleimnek is vittünk és itthon is maradt bőven! Én a két réteg közé szórtam még egy kis kókuszreszeléket is, fincsi. Tálaláskor leöntöttem egy kis epres pudinggal...imádom!! :)

 Házi készítésű szendvicskrém 

   Szeretem ha én készítem mert akkor tudom, hogy mi van benne. Én 1 csomag túróból csináltam, adtam hozzá oliva és lenmagolajat, sok-sok fűszerpaprikát , egy kis sót, napraforgó-, len- és szezámmagot. 
   Ebben az egészben az a legjobb, hogy azt raksz bele amit csak akarsz nem pedig azt a pár ízváltozatod választhatod ami a boltok polcain van amik, mellesleg tele vannak mindenféle vegyi anyaggal! Tehát jó étvágyat!!! :)
                                                                                                                                       AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése