2013. február 24., vasárnap

Shopping és teszt :)

  Ezt a krémet kb 1000Ft-ért vettem a párom anyukájának ajándékba a névnapjára. Veszünk még mellé csokit és virágot. :) Boldog névnapot Zsuzsa néni!! <3                                                                                               


    A DM-ben vettem leárazva ezt a pár Alverde cuccot. Egy nagyon szép lila személyfestéket, aminek pink fénye van....199Ft volt!! :) Vettem még 3 szemhély ceruzát sárga, zöld és piros színben, darabját 167Ft-ért. Életem egyik legjobb vásárlása volt!!!!!! :)
    A zöldet már ki is próbáltam a szememen a pirosat pedig a számon. A ceruza az ajkakon teljesen olyan mint egy matt rúzs, ha ajakápolóra kenjük fel akkor pedig fényesebb. Imádom a színét!

                                                                                                                                          AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése