2013. március 6., szerda

Gasztro - Reggeli, ebéd, rágcsa és egy 5 perces süti


   
     Brokkolis, sajtszószos tészta

  A világ egyik legegyszerűbb ebédje...nem kell mást csinálni mint megfőzni egy kis tésztát, aztán megfőzni egy-két brokkolivirágot, ezt tányérra tesszük. És most jön a csalás....szerintem már mindenki találkozott a bolti sajtszósszal amihez csak tejet és margarint kell adni, megfőzni és kész is, na én most ezt használtam, tudom szégyen, de finom, olcsó és nagyon gyors megoldás! :)
  A vizet amibe a brokkolit főztem azt megtartottam és a másnap készített levesbe felhasználtam, nem szabad elpazarolni ezt a finom ízt!!



  Házi készítésű rágcsálnivaló 

  A héten főztem egy kis sütőtökkrémlevest és sütőtököt is sütöttem és sajnáltam a magokat kidobni ezért megszárítottam majd nagyon kevés olajon sóval, borssal megpirítottam. Sokkal finomabb lett mint a bolti változat......nyami!!

  Gyertyafényes reggeli 

Nálunk a reggel kihagyhatatlan része a kávé, még ha nem is reggelizünk...bár mostanában rászoktunk. Ehhez a reggelihez csináltam egy kis padlizsánkrémet! Sütőben olaj és fűszer nélkül megsütjük a padlizsánt, majd leszedjük a bőrét és olívaolajjal és ízlés szerinti fűszerekkel ízesítjük!! Finom és tápláló! :)





    Egy 10 perces bögrés süti 

Hozzávalók 1 bögréhez:
- 1 tojás
- 4 evőkanál liszt
- 3 evőkanál tej
- 3 evőkanál olaj
- 2 evőkanál kakaópor
- 1 mokkáskanál sütőpor
- 4 evőkanál porcukor

   A hozzávalókat összekeverjük, 5 percre berakjuk a mikróba és kész is van a süti. Én dupla adagot csináltam és nem bögrébe raktam hanem egy kis műanyag edénybe, mert féltem, hogy kifolyik, de ha 4-5dl-es bögrét használunk akkor nem hiszem, hogy kifolyna. A tetejére szórtam egy kis durvára tört diót és fehércsokireszeléket, a dió jó ropogósra sült a csoki pedig finom krémes lett!! :)




 Jó étvágyat! Puszi:   AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése