2013. március 19., kedd

A Dm-ben jártam

 A párom anyukájának és tesójának vettem habfürdőt és testápolót...............megjegyzés:  iszonyat jó illatok!!!!!!!!!!!! :)
- Balea mézes-tejes habfürdő: nagyon jó illata van! 499Ft volt és nagyon nagy: 750ml. Az egyetlen problémám, hogy kicsit nehéz becsukni.
- Balea testápoló kókusz és tiara virág illattal: ennek is nagyon jó illata van és E-vitamint tartalmaz. Nedvességet juttat a bőrbe. Van ilyen illatú dezodorom és eszméletlenül felfrissít. :) 200ml - 499Ft.
- Balea Summer Glam testápoló: olyan finom süti illata van, hogy legszívesebben beleharapnék. Kakaóvajjal hidratál. Az érdekesség benne az, hogy tele van apró arany csillámokkal amik csilloghatnak a fényben....imádom! Biztos, hogy magamnak ia fogok venni. :) 200ml - 599Ft.

Ez egy 50 darabos törlőkendő csomag bútorokhoz. Már ki is próbáltam a tv-állványon, a könyves szekrényen, az üvegasztalon és a tv-n is....és nagyon jól működik, teljesen eltávolítja az összes port és nem hagy nyomot még az üvegen sem. 599Ft volt.
Vettem még 2 rúzst is...nagyon szépek!! :)

-  Miss Sporty 021-es Spiced Rum: rózsaszínes árnyalat ami finoman fénylik és még az illata is jó! 540Ft volt.

- Alverde 22-es Lovely Nude: a legjobb nude rúzs amivel eddig találkoztam!!! Azt hiszem, hogy nem fogom lecserélni. Kb 300Ft volt leárazva.











AnnaBaba 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése