2013. március 31., vasárnap

Doboz képeslapokból! :)

   Általános iskolában Mikuláskor mindig megajándékoztuk egymást valami kézzel készített ajándékkal. És természetesen semmi ötletem nem volt, hogy mit is kéne csinálnom....és akkor jött ANYA a képeslapdoboz ötletével!!! :)

   Először ragasszunk össze 2-2 képeslapot. 4 párat hagyjunk így, 2 pár magasságából pedig vágjunk le, hogy egy szabályos négyzetet kapjunk. Ezt követően pelenka öltéssel varjuk össze az összeragasztott lapokat.

   Ha mindezzel végeztünk akkor a pelenkaöltéseket varjuk össze úgy, hogy egy doboz legyen belőle. A doboz tetejére tehetünk valamilyen díszt ami segíti a a doboz kinyitását és becsukását.

A baloldali dobozt még régebben csináltam a jobboldalit pedig a Páromnak készítettem. Szerintem nagyon cukik, saját készítésű és mégis egyszerű!!! :) Remélem elkészítitek! :)
AnnaBaba

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Juj, hát ez valami nagyon kis aranyos *.* Én is meg fogom majd csinálni, imádom! :D

    Szép a blogod, kis egyszerű, magával ragadó! :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép napot neked! :)

    Ui: Csatlakoztam rendszeres olvasónak is! :)

    VálaszTörlés