2013. március 3., vasárnap

Egy kis válogatás, képek, kívánságlista....EzMegAz :)

 Ilyesmi órát már nagyon rég óta szeretnék...gyönyörű, nőies és szinte mindennel hordható! Az a baj, hogy már találtam nagyon sokat ami nagyon tetszik csak az árukkal nem voltam kibékülve...Van tippetek??

 Még óra...:)



Azt elfelejtettem mondani..de sokan tudják, hogy cipő és legfőképpen TÁSKA MÁNIÁS vagyok, legalább 30 táskám van és nincs megállás!!


 Imádok inget hordani télen-nyáron......mindenféle szabású, színű és mintájú ing jöhet! Ja és egy jó tanács: a férfiingek közt is vannak nagyon jó darabok, ha elég hosszú akkor lehet hordani ruhaként, cicanacival! :)

 Mindig vadászok új és egyedi darabokra.


Szeretem a sok karkötőt egyszerre..
         


Coffe!


Télen semmi nem lehet tökéletesebb mint egy vastag kötött pulcsi...imádom őket! Ezen a télen leginkább nagy ingekkel hordtam a pulcsikat.....így egyszerre elegáns és laza!











                                                               AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése