2013. március 26., kedd

Fincsi muffin!!! :)

   Akkor szeretek igazán sütögetni amikor szakad a hó és kint zimankó van, valahogy nekem a kinti fagyoskodás, hógolyózás és szánkózás összefüggésben áll a meleg szobában szálló süti és forrócsoki illattal.....hát így vagyok összerakva! :)
   Nálunk tegnap délelőtt óta esik a hó és igazából, sokakkal ellentétben nekem egyáltalán nincs vele gondom. Tehát ma neki is álltam sütni!!!!!!!! :)

    Muffin: 
-30 dkg liszt                     - 1 tojás
-15 dkg cukor                  - 1 csipet só
- 1 vaniliás cukor              - 250 ml tej
-1 sütőpor                        - 50 ml olaj

   Az alap hozzávalók mellé adtam egy kis zabpelyhet, kókuszreszeléket és vanília aromát. Imádni való kombináció!
   Két kanál tészta közé raktam egy kanál finom házi sárgabaracklekvárt amit a párom anyukája csinált. Csokis pehellyel, cornflakessel és házi aszalt almával díszítettem őket.

Meleg szívvel ajánlom mindenkinek!! :)
Nektek van jól bevált muffin receptetek? Vagy valami nagyon extra kombinációtok a sütihez?


                                       AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése