2014. május 18., vasárnap

Naturkozmetikum: faith in nature



   Ezt a márkát körülbelül 2 hónapja fedeztem fel, egy barátnőm  és a párja már elég régóta az egészséges életmód megszállottjai és a lány nem rég kezdett bele a "hajnövesztés" projektbe és azóta használja ezt a márkát. Beszélgettünk a szilikon mentes termékekről és akkor került szóba ez a márka. Gondoltam én is kipróbálom mert a hajam elég problémás (zsíros, eléggé hullik, vékony szálú és mindemellett még télen korpásodik is) úgyhogy már régóta keresem a csodaszert ami segíthet ezen. Őszintén bevallom, hogy nagy reményeket fűztem ezekhez a termékekhez, mert én abszolút hiszek a természetes anyagokban. 
    Neten is be lehet szerezni őket, több oldalon keresztül is (pl.:  http://www.naturkozmetika.com/), de az enyémet a barátnőm vette egy bioboltban Budapesten, itt nálunk Siófokon is van biobolt 3 is, de itt sajnos nem található a kozmetikumokból túl nagy választék. Azóta felfedeztem, hogy az egyik gyógyszertárban is található a márkából úgyhogy indulhat a shoppingolás....:)

A márkáról:   

  • A termékek Angliában készülnek
  • Teljesen természetes összetevőkből állnak
  • Nem tartalmaznak mesterséges színezéket és illatanyagot
  • Parabéntől és SLES-től mentes
  • Nem tesztelik őket állatokon
 Nekem 2 termékem van tőlük, bemutatom őket Nektek! :)

Rozmaring Sampon

  • Normál és Zsíros hajra való
  • Mesterséges színezéktől , illatanyagtól, kőolaj származéktól és SLES-től mentes
  • Lebomlik a környezetben
  • Kizárólag növényi eredetű, természetes anyagokat tartalmaz, vegan termék
  • Segít megszüntetni a korpásodást
  • Antibakteriális hatású és gyulladáscsökkentő

Nemmfa és propolisz kondicionáló 

  • Normál vagy zsíros hajra
  • Mesterséges színezék, illatanyag, olaj származék és parabén mentes
  • Lebomlik a környezetben
  • Antibakteriális, vírusölő és fertőtlenítő hatású
  • Táplálja a hajat és a fejbőrt, serkenti a hajnövekedést

   Azt tapasztaltam, hogy kicsit gyorsabban zsírosodott a hajam mikor elkezdtem használni a terméket kb 1-1,5 hónappal ezelőtt, de mára ez teljesen visszaállt a normál időtartamra. Egyáltalán nem hiányzik a hajamnak a szilikon a parabén és a többi vegyi anyag. Használat után a hajam fényes, puha és "természet" illatú. Mindenki megtalálhatja a saját hajtípusának magfelelő terméket. A samponon és a balzsamon kívül árulnak még testápolókat, dezodorokat, arc- és testradírt, szappanokat, intim lemosót, baba ápoláshoz szükséges termékeket sőt tisztítószereket is. Ajándékcsomagokat is találhattok a weboldalon, szerintem ilyen ajándéknak mindenki nagyon örülne, legalábbis én szívesen fogadnám! :) 

puszi: AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése