2014. május 6., kedd

Közérdekű közlemény :)

  Figyelem, figyelem!! :D  


A Rossmannban 25% kedvezmény van a NYC termékekre!! :) Abszolút megéri...én is gyorsan lacsaptam pár termékre.
-Az első a jól ismert mattító púder /Smooth Skin Loose Face Powder/. Nyárra amúgy is szerettem volna egy jó púdert, ezt a terméket nagyon sokan dicsérték és még akciós is volt.....szóval értitek. :) 600-700Ft.

-A második egy négyrészes szemhéjpúder paletta a 818-as Union Square. Szerelem volt első látásra, imádom a föld színeket és ezekkel tudok igazán szépen sminkelni úgyhogy nem tudtam otthagyni. Kb 700Ft volt.

-A harmadik dolog az kettő, mégpedig 2 barna szem és szemöldök ceruza...most kövezzetek meg, de nekem ezek az első barna szemceruzáim, /a szemöldökömet szemhéjpúderrel szoktam megcsinálni/ már elég régóta szerettem volna csak amikor odaértem a drogériába mindig volt valami fontosabb dolog és ez teljesen kiment a fejemből. 922 DarkBrown, 927 Taupe   Kb 300Ft-ba kerültek.


Jó vásárlást!
Puszi: AnnaBaba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése