2013. június 16., vasárnap

Egy kis önsegítés

Sziasztok Tündérbogárkák!!!!

    Tudom, hogy nem írtam már nagyon-nagyon hosszú ideje, de komolyan mondom Nektek nem volt erőm...egyszerűen mindig annyira fáradt voltam, hogy képtelen voltam bármi kreatív dolgon gondolkozni. 12-14 órában dolgoztam heti 5-6 napot és kicsit elegem is lett aztán jött egy lehetőség: egy új cipőüzlet a plázában, hát voltam állásinterjún és felvettek.....6 órában leszek eladó, nem fizetnek túl sokat, de legalább éves állás!! És őszintén elmondom Nektek ez egy kicsit közelebb áll hozzám mint a vendéglátás, remélem minden klappol és még az előrelépés is sikerül. 


                                                                                                Sok-sok pussz:   AnnaBaba
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése